Marc de referència per avaluar la comprensió escrita en assignatures que utilitzin els enunciats d'exàmens i la bibliografia i documentació en una tercera llengua. Aquesta rúbrica defineix i mesura el grau d’adquisició de comprensió de la lectura d’enunciats i bibliografia, i permet que professors i estudiants avaluïn amb un criteri objectiu i una única escala de valors (adequat, poc adequat i no adequat). Més ítems marcats de la columna "Poc adequat" que de la columna "Adequat" determinaria que l’estudiant no té assolit el nivell.
Adequat
|
Poc adequat
|
No adequat
|
|
Comprèn textos instructius breus. Sap interpretar les
instruccions d’un enunciat.
Comprèn textos llargs i complexos. Sap integrar la
informació rellevant de la bibliografia consultada en un text nou.
Té autonomia per localitzar i
utilitzar fonts d’informació complementària que li permeten ampliar coneixements sobre el contingut o compensar
les mancances en la comprensió dels textos.
|
Comprèn la idea general de textos instructius breus. Li
costa interpretar les instruccions d’un enunciat.
Comprèn la idea general de textos llargs i complexos. Li
costa destrriar la informació rellevant de la bibliografia consultada i
integrar-la en un text nou.
Té autonomia per localitzar i
utilitzar fonts d’informació complementària que li permeten ampliar coneixements
sobre el contingut, però li costa trobar-ne per compensar les mancances en la
comprensió dels textos.
|
No comprèn textos instructius breus. No sap interpretar
les instruccions d’un enunciat.
No comprèn textos llargs i complexos. No sap integrar la
informació rellevant de la bibliografia consultada en un text nou.
No té autonomia per localitzar i
utilitzar fonts d’informació complementària que li permetin ampliar coneixements sobre el contingut o compensar
les mancances en la comprensió dels textos.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada