Rúbrica per a enunciats i bibliografia


Marc de referència per avaluar la comprensió escrita en assignatures que utilitzin els enunciats d'exàmens i la bibliografia i documentació en una tercera llengua. Aquesta rúbrica defineix i mesura el grau d’adquisició de comprensió de la lectura d’enunciats i bibliografia, i permet que professors i estudiants avaluïn amb un criteri objectiu i una única escala de valors (adequat, poc adequat i no adequat). Més ítems marcats de la columna "Poc adequat" que de la columna "Adequat" determinaria que l’estudiant no té assolit el nivell.


 


Adequat
Poc adequat
No adequat

Comprensió escrita

   Comprèn textos instructius breus. Sap interpretar les instruccions d’un enunciat.


   Comprèn textos llargs i complexos. Sap integrar la informació rellevant de la bibliografia consultada en un text nou.


   Té autonomia per localitzar i utilitzar fonts d’informació complementària que li permeten  ampliar coneixements sobre el contingut o compensar les mancances en la comprensió dels textos.



   Comprèn la idea general de textos instructius breus. Li costa interpretar les instruccions d’un enunciat.



   Comprèn la idea general de textos llargs i complexos. Li costa destrriar la informació rellevant de la bibliografia consultada i integrar-la en un text nou.


   Té autonomia per localitzar i utilitzar fonts d’informació complementària que li permeten ampliar coneixements sobre el contingut, però li costa trobar-ne per compensar les mancances en la comprensió dels textos.

   No comprèn textos instructius breus. No sap interpretar les instruccions d’un enunciat.



   No comprèn textos llargs i complexos. No sap integrar la informació rellevant de la bibliografia consultada en un text nou.


   No té autonomia per localitzar i utilitzar fonts d’informació complementària que li permetin  ampliar coneixements sobre el contingut o compensar les mancances en la comprensió dels textos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada